Boligforeninger

Hos Jetco finder vi tiden og de rette kompetencer til at stå for nybyggeri eller renovering i de fleste boligforeninger.

Lad os klare det hele i god ro og orden

Det kan være svært at finde tiden og de rette kompetencer til at stå for nybyggeri eller renoveringer i de fleste boligforeninger.

Derfor stiller vi vores kompetencer til rådighed for de boligforeninger, der ønsker at komme sikkert igennem de forskellige trin, der er på rejsen til en vellykket renovering med mindst muligt besvær for boligforeningen og dens beboere.

Og lad os bare slå fast, at kernen i et velkørende bygge- eller renoveringsprojekt er et ordentligt forarbejde, planlægning, overblik, ledelse, styring og ikke mindst de rigtige kompetencer på rette tid og sted gennem hele processen.

Optimering af tid og penge

Det kræver både viden og erfaring at håndtere entreprenøren og fagtilsynet således, at ekstra krav i form af længere tidsplaner og økonomiske krav minimeres og helst elimineres, så bygherren kender sine udgifter og tidsplaner for hele byggeriet.

Byggeledelse for boligforeningen

Vi måler en succesrig byggeledelse for en boligforening i antallet af henvendelser. Jo færre jo bedre, for så har vi klaret vores arbejde. Vi sørger simpelthen for, at I får så lidt besvær som muligt, så I kan koncentrere jer om jeres arbejde. En mindre spændende, men nødvendig del af arbejdet med byggeledelse er at håndtere usikkerheder eller tvister sådan, at de ikke fører til voldgift. Det kræver indsigt, erfaring, overblik og gode kommunikationsevner.

Bæredygtigt i virkeligheden

Vi tager det også på vores kappe at tænke bæredygtigt og på projektets klimaaftryk. Man støber f.eks. ikke udendørs om vinteren, for det kræver ekstra energi. Vi sørger også for, at der bliver dækket af alle de steder, det er nødvendigt, når det bliver koldt, så vi minimerer energiforbruget. Vi minimerer også brugen af varmekanoner, der ofte får lov at køre i døgndrift. De er nødvendige i nogle funktioner, men ellers skal man tænke i alternative løsninger med respekt for kvaliteten af de udførte arbejde.

Ny ekstra service klæder ejendomsfunktionæren på

For mange beboere er det et skrækscenarie, når der arbejdes på deres bolig. Og det er altid ejendomsfunktionæren, der skal forklare beboerne, hvorfor det roder og hvornår og hvordan de skal aflevere deres nøgler til håndværkerne. Ejendomsfunktionæren spiller altså en vigtig rolle for folks tryghed i forbindelse med ethvert større projekt.

Derfor skal han eller hun naturligvis også klædes på til sin nye rolle. Vi tilbyder som en ekstra service at uddanne ejendomsfunktionærer og resten af boligforeningens personale før en renovering, ombygning eller tilbygning af f.eks. altaner eller elevatorer.

Med i uddannelsen er løbende dokumentation af projektet, så personalet kan forklare, hvorfor tingene forløber, som de gør. Og hvornår beboerne skal gøre hvad og hvornår, de kan forvente at renoveringen er slut inklusiv gennemgang.

TOP